Godmorgon!

Godmorgon älsklingar! Ledsen för sucky uppdatering, men bloggappen fungerar inte och eftersom man är på ständig flykt under sommaren blir det supersvårt att blogga utan. Jag ska iallafall snart svepa lite kaffe och proteinshake innan jag beger mig ut på morgonpromenad. Hade ställt klockan för att hinna till gymmet men finner ingen motivation till det då jag gymmat hårt två dagar i rad. Så blir långpromenad innan jobbet!
Efter jobbet ska jag vina med tjejerna. Amanda har varit i Portugal i vad som känns som fem år, vi har mycket att diskutera. Bilden är från Kos förra året. Man ba varför är jag bästis med mina bästisar så ser man bilderna så ba jaha. Därför. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0