Sommaträna

Nu till helgen byter jag miljö. Åker till vårt lanställde på västkusten i ett par veckor. Möjligen åker jag hem någon gång, men det ska bli så skönt att byta bas ett tag. Så fort jag är helt frisk (tränar aldrig när du är sjuk) ska jag komma igång med min träning där.
 
På sistone har jag kört väldigt mycket styrka, med ganska tunga, fria vikter. Jag har hållt mig till styrketräningen för att jag tycker att det vart roligt. Nu är jag intresserad av att se om jag kan forma om min kropp, på ett för mig nytt sätt!
 
Därför får vikter, skivstångar och liknande vila ett tag framöver!
 
 
Nu ska jag iställe fokusera på att träna med endast min egen kroppvikt. Kommer att variera en mängd övningar, där jag får jobba med min tyngd som vikt. Utöver det blir det en del konditionsträning. T.e.x promenader, löpning i den mån det går, bergsvandring, cykling och simning!
 
Lovar att hålla er uppdaterade om hur det går!!
Joanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0