comeback

Efter världens längsta bloggpaus tänkte vi göra comeback. Jag har nu flyttat till en ny stad, träffat nya människor och såklart fått massor av nya livsintryck. Det har varit mycket de senaste månaderna, men nu börjar man förstå att man faktiskt bor i en ny stad med nya människor, och att man kommer göra det ett tag.
Mitt nya gym är grymt, jag saknar det gamla, gymnastiken och boxningen men ähvafan. Jag försöker göra det bästa av situationen. 
 
Det har blivit lite för mycket alkohol den senaste tiden. Kanske är det så man skall jobba när man är student, men jag orkar inte dricka mer. Mitt nya mål är därför att vara i samma form jag var på studenten, när julen är här. Det är en bit tillbaka dit, men jag tänker inte ge upp. Om jag kommer dit tänker jag bygga på lite under våren, för att sedan deffa till sommaren. JAAAA så nu kör vi. 
 
Jonis och jag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0