Träning och fokus just nu

Såhär ligger fokus just nu; 
 
Träning
Just nu försöker jag hålla mig till att träna fem dagar i veckan. Kör mest styrketräning med hög puls, också mycket intervaller och långa promenader. Det viktigaste för mig är att jag inte kör på för hårt så att jag blir skadad, men att jag inte heller lallar runt när jag är på gymmet utan att jag verkligen fokuserar på den muskelgrupp jag tränar.
 
Kost
Att jag flyttat hemifrån underlättar väldigt mycket då jag alltid får laga min egen mat, och kan ha vad jag vill hemma. Nackdelarna är att det är dyrt att äta exakt det man vill då t ex Kesella och bär är ganska dyrt. 
Just nu kör jag sex mål om dagen, fem om jag inte tränar, ungefär 300kcal i varje. Lite mer, lite mindre. Försöker att äta mindre kolhydrater emot kvällen. Efter träningen kör jag en whey-80 shake och en banan. Har jag tränat mycket har jag mer än en skopa, har jag tränat lite mindre bra blir det lite mindre än en skopa. 
Jag skär inte av på socker helt, men äter det inte till vardags. Det har jag inget problem med heller, som det ser ut i dagsläget. Sockersuget är inte överdrivet starkt. Jag tror att mitt enda problem har varit att vi festat tre dagar i veckan, egentligen. Och att man dagen efter äter en kebab eller två. Skall man dricka är det big no no att hålla på med cider och öl, endast vin är acceptabelt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0